Dodano produkt do koszyka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Książka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Dejnaka Agnieszka

Wydawca: CeDeWu

Cena: 70.00 zł 63.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 63.00 zł

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Autor
Dejnaka Agnieszka
Język
polski
Wydawnictwo
CeDeWu
ISBN
9788381026758
Rok wydania
2023
Liczba stron
202
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.3 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

KSIĘGARNIA PEGAZ CHOSZCZNO
Wolności 17
73-200 Choszczno
NIP: 594-000-64-55

95/765 23 58 pon.-pt. 9-17 sob 10-13
choszcz@poczta.onet.pl