Książka
Marketing terytorialny
Wydawca: edu-Libri
Cena: 52.00 zł
46.80 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46.80 zł
Koszty dostawy:
- Poczta Polska 9.50 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
- Podtytuł
- Nowe obszary i narzędzia
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- edu-Libri
- ISBN
- 9788363804749
- Rok wydania
- 2018
- Liczba stron
- 196
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.0x23.0cm
- Ciężar
- 0.33 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt