Dodano produkt do koszyka

Marketing terytorialny

Książka

Marketing terytorialny

Wydawca: edu-Libri

Cena: 52.00 zł 46.80 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46.80 zł

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Podtytuł
Nowe obszary i narzędzia
Język
polski
Wydawnictwo
edu-Libri
ISBN
9788363804749
Rok wydania
2018
Liczba stron
196
Oprawa
Miękka
Format
16.0x23.0cm
Ciężar
0.33 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

KSIĘGARNIA PEGAZ CHOSZCZNO
Wolności 17
73-200 Choszczno
NIP: 594-000-64-55

95/765 23 58 pon.-pt. 9-17 sob 10-13
choszcz@poczta.onet.pl