Dodano produkt do koszyka

Marketing Automation Revolution

Książka

Marketing Automation Revolution

Błażewicz Grzegorz

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 79.00 zł 71.10 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 71.10 zł

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge.
The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas:
• collecting and processing large amounts of user data;
• delivering personalized messages across all channels in real time;
• process automation;
• improving communication between marketing and sales departments.
This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.

Podtytuł
Using the potential of Big Data
Autor
Błażewicz Grzegorz
Język
angielski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301195113
Rok wydania
2018
Wydanie
1
Liczba stron
174
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.33 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

KSIĘGARNIA PEGAZ CHOSZCZNO
Wolności 17
73-200 Choszczno
NIP: 594-000-64-55

95/765 23 58 pon.-pt. 9-17 sob 10-13
choszcz@poczta.onet.pl