Książka
Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Cena: 69.00 zł
62.10 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 62.10 zł
Koszty dostawy:
- Poczta Polska 9.50 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN
- 9788301148379
- Seria
- KOMPENDIUM WIEDZY
- Rok wydania
- 2020
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 358
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 14.5x20.5cm
- Ciężar
- 0.43 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt