Dodano produkt do koszyka

Jakościowe metody badań marketingowych

Książka

Jakościowe metody badań marketingowych

Maison Dominika

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 69.00 zł 62.10 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 62.10 zł

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone.

Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.

(Prof. Anna Giza)

Podtytuł
Jak zrozumieć konsumenta
Autor
Maison Dominika
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301164249
Rok wydania
2020
Wydanie
1
Liczba stron
288
Oprawa
Miękka
Format
16.5x24.0cm
Ciężar
0.42 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 29.90 zł 26.91 zł
Do koszyka
Cena: 69.90 zł 62.91 zł
Do koszyka
Cena: 69.00 zł 62.10 zł
Do koszyka
Cena: 59.00 zł 53.10 zł
Do koszyka
Kontakt

KSIĘGARNIA PEGAZ CHOSZCZNO
Wolności 17
73-200 Choszczno
NIP: 594-000-64-55

95/765 23 58 pon.-pt. 9-17 sob 10-13
choszcz@poczta.onet.pl